Pages - Menu

8 wrz 2014

Vizir-kapsułki piorące-recenzja

                            VIZIR- KAPSUŁKI PIORĄCE


Produkt na pewno jest bardzo wydajny, 1 kapsułka starcza na jedno całe pranie. Jak wspomina producent jest łatwy w użyciu, gdyż eliminuje konieczność dawkowania detergentów . Wystarczy go wrzucić na dno bębna przykryć praniem i zacząć. Nic trudnego.




Co do mojej opini ja osobiście jestem bardzo zachwycona. Dziś wypróbowałam pierwszy raz kapsułki i jestem już do nich przekonana.! Nie dość , że są bardzo łatwe w użyciu, nie rozrywają się , dopierają ubrania, choć wątpiłam w to bardzo. To nadają się również do kolorowych ubrań jak i tych w ciemnych odcieniach.  Aż chce się prać. Nie trzeba męczyć się z dozowaniem proszku, płynu do płukania bo mamy to wszytsko w jednej kapsułce. 
Więc serdecznie polecam. :) Jak u was , wypróbowałyście już ten produkt ? 

2 komentarze: